piątek, 24 lutego 2017

pół roku za nami.

Dacie wiarę, że pół roku jestem już żoną? Czy coś się zmieniło? Z pewnością oprócz miejsca zamieszkania, to na pewno to, że ciągle uczę się nie zwracać uwagi na niektóre zagrywki Męża. Skarpetki same nadal nie chcą wchodzić do kosza na pranie, a łóżko po wstaniu nie jest ładnie pościelone na pstryknięcie palcem. Żarty żartami, ale gdyby nie moja praca, zwariowałabym, z nadmiaru wolnego czasu i nudy. Dlatego bardzo swoją pracę szanuję i lubię. To są pierdoły, o które niekiedy się spinamy. No dobra...ja się spinam. Ale to takie codzienne i niecodzienne kiedy wracasz do domu, a ktoś w nim na Ciebie czeka z obiadem. W tym tygodniu jednak się mijamy. Kiedy On wraca ja śpię, kiedy ja wychodzę z domu, On śpi. Ok przyznam się Wam,że jedno się nie zmieniło... nadal śpiewam piosenki lecące w radiu, jadąc samochodem i wcale nie robię tego cicho ;-)   czubek to mało powiedziane,. 
Wiem, że jest mnie tutaj tak mało, że aż mi wstyd. Odwykłam od siedzenia przed laptopem w domu. Wystarczająco mam go na co dzień w pracy. Wasze blogi nie raz poczytam pośmieję pod nosem i dobra jest ;-)
Trzymajcie się.

9 komentarzy:

  1. Zawsze odnosiłam wrażenia, że im mniej jest kogoś na blogu tym szczęśliwszy jest w życiu i w Twoim przypadku to się chyba zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze robisz, warto w sobie zachować ten pierwiastek szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas minęło już.. 3,5 roku od ślubu! Czas pędzi nieubłaganie.
    Wszystkiego dobrego na kolejne lat i .. żeby te skarpetki same wskakiwały do pralki i wyskakiwały z nich w idealnych parach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas ucieka jak szalony...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mija ten czas tak szybko, że trudno nadążyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas tak ucieka. Ostatnio złapałam się na tym iż sądziłam, że dalej mamy luty. Szczęśliwych kolejnych dni !

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety dobrze rozumiem te Twoje spinky. Ja mieszkam ze swoim nazyczonym juz ponad 2 lata i tez się oto klocimy. Faceci zapominają ze po sobie powinno się sprzątać i jakieś obowiązki spełniać tez w domu. Tym bardziej ze gdy oboje pracują .

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm jest tu ktoś ?

    OdpowiedzUsuń


Łączna liczba wyświetleń