niedziela, 4 października 2015

Tak przy niedzieli.

Szkoda niedzieli na zmartwienia, więc z laptopem na kolanach, z Erickiem Claptonem w głośnikach, gorącą herbatą w kubku, zakichana z bolącym gardłem, otulona w ciepłym kocu spędzam niedziele.. Taka ta nasza jesień już jest, że przychodzi z takim powiewem chłodu, że ja muszę to później wszystko odchorować. Dziś u mnie za oknem w pakiecie na poprawę humoru, jest piękna pogoda i piękna jesień. 
Zdrówka dla Wszystkich! :-)

Ps. cieszę się, że Was mam! :* 

18 komentarzy:

  1. A ja się cieszę, że Ty jesteś z nami! :)
    Ściskam Cię mocno i zdrowiej Kochana jak najprędzej :* Choróbsko nie oszczędza prawie nikogo, co chwila słyszę, że ktoś chory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejjj ile przemiłych słów w jednym komentarzu :) od razu uśmiech na buzi się pokazał :) dziękuje... :* teraz właśnie taki okres jest, że wszyscy chorują, bo pogoda zmienna.rano zimno w południe względnie a wieczorem to samo.

      Usuń
    2. :*
      Dokładnie... nawet w sumie nie wiadomo, jak się ubrac, kiedy rano wychodzi się z domu... rano szron, a popołudniu można zasuwać w krótkim rękawku :P

      Usuń
  2. Taki już urok tej jesieni ;) Wśród mojego otoczenia sezon na grypę również został już otwarty. Mnie pewnie złapie na samym końcu, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka... Odpocznij. I postaraj się nie myśleć i nie kaszleć :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka... Odpocznij. I postaraj się nie myśleć i nie kaszleć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie też dużo zdrowia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę :*
    My z Mężem też przeziębieni.. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wracaj szybko do zdrowia przytulam Cię mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  8. oby taka ładna jesień jak za oknem jeszcze została:) dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha, mnie grypa rozłożyła błyskawicznie w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej mnie też dopadło przeziębienie. Gardło drapie, mam kaszel, kicham i jeszcze muszę do pracy chodzić. Masakra. :P Nawet nie mam kiedy się wygrzać. :/
    Także wiem co czujesz i łączę się w bólu. Może ze zdwojoną siłą, wspólnie pokonamy choróbsko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już chora byłam tej jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie są uroki jesieni. Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez jestem przeziębiony, Natalia mnie zaraziła w weekend bo była już nosicielem tej przypadłości no ale cóż pozwoliłem się jej dać zarazić

    OdpowiedzUsuń
  14. hm. dawno nie słuchałam Claptona.. Mnie też dopadło kichanie, lekki katarek , na szczęście 3 dni i nie ma śladu. Pozdrawiam, Biedronka

    OdpowiedzUsuń
  15. mam nadzieję, że już się dobrze czujesz!

    OdpowiedzUsuń


Łączna liczba wyświetleń