poniedziałek, 13 lipca 2015

Moje zaskoczenie nie do opisania słowami.

Dziesiąty każdego miesiąca dla większości ludzi pracujących jest dniem wypłaty. Dla mnie 10 lipiec 2015 roku przejdzie do historii. Chciałam się z Wami podzielić moim/naszym szczęściem. Zaskoczę Was tak samo jak On zaskoczył mnie. Doczekałam się! Zaniemówiłam! (tak dobrze czytacie, ja wieczna gaduła) Oszalałam! 
Wzruszenie, brylant na placu i moje TAK! 
Oświadczyny = szczęście! 
Już Jego narzeczona ściska Was :* 

coś dla ucha: 

95 komentarzy:

  1. Gratuluję! Pani narzeczona, dużo szczęścia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaa! Jak się cieszę :D Moje gratulacje Kochana! Dużo, duuużo szczęścia Wam życzę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :D No i wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, padło też i na Ciebie :P Co Wy wszystkie się tak zaręczacie, poczekajcie na mnie no! :P

    A tak na poważnie, moje gratulacje i życzę Wam dużo miłości i szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO Ci dziękuje kochana, powiem Ci, że czułam że może ten dzień nastać w tym roku, ale nie spodziewałam się, że tak z dnia na dzień. :) :* teraz czekam na Ciebie, na ruch Ciacha :)

      Usuń
    2. Powiem Ci, że mi się wydaje, że żeby się zaręczyć to będę sobie raczej musiała znaleźć innego chłopaka, bo po Ciachu nie widać by byłby tym zainteresowany...

      Usuń
    3. może potrzeba mu więcej czasu. Uwierz mi, że mój też o nich nie mówił, nie interesował :-) a tu proszę...

      Usuń
    4. Na pewno musieliście jakoś rozmawiać o przyszłości. Czy razem zamieszkacie, o dzieciach, musiały być jakieś znaki skoro spodziewałaś się pierścionka w tym roku :)

      Usuń
    5. nie właśnie, że nic. Ja bardziej mówiłam o przyszłości..Ja to czułam to bo dużo znajomych się dopytywało kiedy i kiedy... a czasami ten Jego wzrok i uśmieszek mówił wszystko :D

      Usuń
    6. Heh, no właśnie ;p A Ciacho to się prędzej przy znajomych nabija, przy rodzinie nachmurza a najczęściej mówi: "niedobra dla mnie jest" ;)

      Usuń
    7. droczy się z Tobą ;-) faceci tak lubią.

      Usuń
    8. Myśli, że jest zabawny ;p

      Usuń
  5. Cudowna wiadomość! Gratuluję kochana i dużo szczęścia! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję kochana i dużo szczi życzę :) ehh też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś doczekała takiej chwili, życzę Ci tego, dziękuje :*

      Usuń
  7. Jak wspaniale! Gratuluję, jeszcze więcej miłości Wam! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Kochana! :) wielkie gratulacje!
    Nieperfekcyjna Mloda Zona

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Pamiętam ten dzień jak dziś! Wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno takie chwile w życiu pamięta się całe życie :):*

      Usuń
  10. WOW!! Gratulacje :) Ale się cieszę razem z Tobą !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszcie się i radujcie, bo Labrava w końcu stanie na ślubnym kobiercu hehe :D a tak na serio dziękuje oczywiście bardzo :*

      Usuń
  11. Gratulację :) Mam niezły staż narzeczonej i powiem, że to przyjemny, bardzo przyjemny stan :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) ja jeszcze tego nie czuję... :)

      Usuń
  12. Ojej, to niesamowite! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mina też musiała być niesamowita :D dziękuje :-)

      Usuń
  13. dobrze rozumiem Twoje zaskoczenie :)
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się rozumiemy :) dziękuje :*

      Usuń
  14. Gratulacje i sto lat wspólnego szczęścia :D
    Zwykle zaglądam i nie komentuję, ale dzisiaj okazja jest wyjątkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam częściej do zaglądania i komentowania :) dziękuje :))

      Usuń
  15. Szczerze gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego :D :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeeeeeeeej! Gratulacje! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D :* dziękuje! też był to dla mnie szok. a tak sobie nie raz w głowie myślałam, jak się wtedy zachować... guzik mi z tego wyszło.

      Usuń
    2. A może tak właśnie mialo być; z zaskoczenia, z tymi fajerwerkami i w ogóle? :)

      Usuń
    3. to było bardziej bez fajerwerków ;-) spokojnie jak na Niego przystało.

      Usuń
    4. najważniejsze, że jesteście juz narzeczeństwem :-)

      Usuń
  17. o żesz chłopak się postarał ;D ciekawe jakie to uczucie, to chyba coś na styl " trzy metry ponad niebem"? Super, gratuluję! :D Biedronka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie coś w tym stylu :) zawsze marzyłam o pierścionku z brylantem choćby malutkim i mam :) wiedział o tym... dziękuje kochana :*

      Usuń
  18. Cudownie! Gratulacje moja Droga! :) To teraz już tylko przygotowania do ślubu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuje :) tak trzeba powoli myśleć ... :)

      Usuń
  19. Wyściskać Cię bym chciała z tej radości!
    Gratuluję Słońce! Dużo, dużo szczęścia i miłości! =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doczekałam się w końcu, aż ciężko w to uwierzyć :*

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz, jak się cieszę! :) :*

      Usuń
    3. chyba nie mniej jak ja :* :))) jesteś ze mną od samego początku i wiesz jak bardzo czekałam na ten dzień.

      Usuń
    4. Wiem, wiem.
      Jesteś jedną z osób, które najdłużej tutaj znam.
      I bardzo, bardzo chcę żebyś była szczęśliwa! :*

      Usuń
    5. tego samego życzę Tobie! :*

      Usuń
    6. Ojj Kochana, jak ja bym Cię teraz chciała zobaczyć na żywo.
      Z tym pięknym, pełnym szczęścia uśmiechem na twarzy!
      =*

      Usuń
  20. Aaaa cudowna wiadomość :D gratulacje Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! Mam nadzieję, że i mnie kiedyś będzie dane powiedzieć "tak" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje ! :)

    Wspaniała wiadomość :) zawsze mnie cieszy szczęście innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuje :) też lubię cieszyć szczęściem innych, swoim...

      Usuń
  23. gratuluję, brylant, wow, Twój mężczyzna musiał się wykosztować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :-) oj chyba za dużo o nim mówiłam...

      Usuń
  24. Cholera! Cudowne to jest, bardzo Ci gratuluję i życzę szczęścia w dalszej, wspólnej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje gratulacje <3 Szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  26. woooow jupi jupi gratuluję kochana :*:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojoj, tyle mnie tu nie było a tutaj wielkie zmiany się szykują. GRATULUJĘ!! i szczęścia wspólnego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję.

    Ja boję się tego momentu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Gratuluję całym serduchem. :)

    OdpowiedzUsuń


Łączna liczba wyświetleń