sobota, 28 września 2013

do następnego!

Studenci przestali nachodzić Panią w Instytucie, z pewnością jakiemuś delikwentowi się oberwało, gdy po raz kolejny zadał to samo pytanie: a kiedy będzie plan zajęć? wybaczcie, ale co za dużo to nie zdrowo.Tak czy siak zniecierpliwiona mniej lub bardziej młodzież doczekała się planu zajęć na kolejny rok akademicki. huurra! skaczę z radości, startuję w poniedziałek od 13.00 do 20.00 siedząc i pilnie notując jak na studentkę przystało :) znów mam nową grupę, niech moc będzie ze mną.
Tym czasem rozpoczynam wieeelkie pakowanie, segregowanie, przewalanie,aż do samego końca - jutro wyjeżdżam. Nie będę miała dostępu do internetu przez najbliższy okres, więc nie będzie mnie ani tu ani u Was.Odezwę się wkrótce!

Trzymajcie się ciepło i do następnego! :) :*

20 komentarzy:

  1. To samo czeka mnie!
    Do usłyszenia!
    Niech moc będzie z tobą!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zamiar zacząć tak nowy semestr, ale to tylko plany! ;))

    Myślę, że obie będziemy baaaaaaaaaaaaaaardzo pilne!

    Przesyłam buziaki! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szkoda, czekam na Ciebie z powrotem ;) ! Życzę powodzenia! :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia Kochana!:** Mnie też ro czeka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty rowniez trzymaj sie cieplo i mocno... Niech moc będzie z Tobą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się kochana ja będę dzwonić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na nowy studencki rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mów mi o paniach z dziekanatu... ble!

    OdpowiedzUsuń
  9. ...zatem niech moc będzie z Tobą...

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, wyśpisz się, farciaro ;) baw się dobrze, studiuj pilnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje poniedziałki też wyglądają nie za ciekawie... w piątki siedzę do 15 :/ żyć nie umierać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wytrwałości. ;D

    Ja bronię się w czwartek. Masakra. Już mnie brzuch boli.

    OdpowiedzUsuń
  13. to miłego i owocnego studiowania :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wytrzymaj tam jakoś studentko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. I Ty trzymaj się ciepełko, trzymam kciuki za nowy rok akademicki i czekam na wieści jak Ci się wiedzie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci powodzenia we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń


Łączna liczba wyświetleń