piątek, 11 października 2019

w roli mamy.

Minęło już 2 miesiące i 11 dni jak nasza kruszynka jest z nami. Odnalazłam się w nowej roli. Na początku jednak się bałam, ale ta świadomość, że to nasze dziecko zupełnie zmieniło podejście. Nocne wstawanie nie takie straszne. Jedyną bolączką są kolki... Choć słysząc opowieści od innych znajomych nasze kolki są w wersji łagodnej. My w nocy nie płaczemy tylko jemy i śpimy. A inni płaczą, zwijają się z bólu i piszczą..ale i tak z utęsknieniem patrzę, żeby skończyła 3 miesiąca i te męki się skończą, mam taka nadzieję. 5 października nasza Ola oficjalnie została Aniołkiem. Całe chrzciny w kościele przespała ;-) Urosła waży już ponad 5 kg. i uśmiecha się swoim bezzębym uśmiechem do każdego kto poświęca jej swój czas. 
Aktualnie matka zmaga się z przeziębieniem, a córcia ucina sobie kolejną drzemkę...
Uwielbiam patrzeć jak śpi, jak na mnie patrzy, kiedy się do mnie uśmiecha nawet po ataku kolki. 
Z każdym dniem robi się coraz fajniejsza..

"... mała figlarna niczym cud..."

17 komentarzy:

  1. Łap każdą chwilę 😍 nas kolki ominęły ale ząbki dają tak czadu...
    I jak ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta rola musi być chyba cudowna .. To mama dba o siebie, bo dziecko patrzy jak nie śpi i nie je :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie to czytać :) pewnie nawet w połowie nie mogę sobie wyobrazić jakie to wspaniałe uczucie być matką, łap każdą chwilę bo malutka "zaraz" już nie będzie taka malutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę :) dużo pięknych wam chwil życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój blog stał się blogiem zamkniętym dlatego jeśli nie wysłałam Ci jeszcze zaproszenia, a chciałabyś nadal mieć do mnie dostęp odezwij się na maila anka.m1985@gmail.com . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak czytam tego posta, to uświadamiam sobie, co to znaczy mieć człowieczka, ktrego się stworzyło na własne podobieństwo.. który kocha zarówno Ciebie, jak i Ty jego miłościa bezgraniczną.. to jest dopiero cud:)) Gratulacje:> Oby mała Olcia rosła zdrowiutka:-)

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
  7. Mainkan permainan Gaming Online dengan mudah hanya dengan menggunakan Aplikasi Cheat Gaming Online Indonesia yang tersedia dibawah ini.

    cheatpasti
    infopendek
    infojitu
    situspanas

    OdpowiedzUsuń


Łączna liczba wyświetleń