wtorek, 7 października 2014

bukieciarka, że ho ho ;)

Ostatnio moja kochana mama uświadomiła mnie następująco:"skoro mamy już w domu wyszkoloną Panią od florystyki, to w tym roku może zrobisz wszystkie bukiety,stroiki na Wszystkich Świętych, a później na święta Bożego Narodzenia? nie rób takiej miny,bo masz dużo czasu wolnego, a co swoja kreatywność to swoja, prawda?" Zgodziłam się, a jakby inaczej.A na drugi dzień moja przyszła szwagierka, też sobie zażyczyła jakiś stroiczek.można? można! Zakupiłam już wszystko i tworzę kwiatowe cuda tworzę nic innego.

pozdrawiam ;-)

dopisek 8.10.
Dzisiaj zadzwoniła do mnie przemiła Pani z urzędu pracy, która zaproponowała mi kurs z obsługi komputera. Oczywiście będzie z tego certyfikat, który przyda się do cv i pewnie jakieś pieniążki też ;) Zgodziłam się... ktoś z Was brał udział w takim kursie?

54 komentarze:

  1. No to rodzinka ma zagwarantowane cuda na każdą okazję! :D
    Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że za bardzo się nie przyzwyczają :) dziękuje

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już trzy zrobiłam ;-) czekam aż zastygnie w doniczkach gips.

      Usuń
  3. No i widzisz :D teraz tylko utwórz blog ze swoimi dziełami i wystawiaj na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tak to się nie rozpędzam ;) robię to dla siebie, dla własnej przyjemności ;)

      Usuń
    2. Ale przecież czemu by przy okazji nie zrobić z tego czegoś pożytecznego? :P Przecież koleżanka powie koleżance i zawsze kilka złotych do kieszeni wpadnie :P Właśnie w taki sposób się robi biznes, od czegoś trzeba zacząć :P Nie chciałabyś właśnie tym się zajmować? :P

      Usuń
    3. nie bardzo... bo moje pomysły wydają się takie oklepane i banalne. serio

      Usuń
  4. O ! :) Twoja Mama miała rację, świetny pomysł :) ! I Anelise ma także rację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS pochwal się dziełami później :)

      Usuń
    2. pokaże pokaże, dziękuje ;)

      Usuń
    3. Trzymam za słowo zatem :)

      Usuń
    4. w poprzednich moich postach kilka miesięcy wcześniej pokazałam moje kwiatowe cuda. zachęcam do obejrzenia w wolnej chwili ;)

      Usuń
    5. Widziałam, oglądałam i uważam, że bardzo ładne tworzysz cuda ;) . Aha, i gratuluję kursu.

      Usuń
  5. to jak stworzysz kompozycje to je pokaż:D

    OdpowiedzUsuń
  6. trzeba korzystac z wiedzy posiadanej skoro ja masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dobrą sprawę to nie jest takie trudne, wystarczą chęci i pomysłowość ;))

      Usuń
    2. a kurs z pewnoscia sie przyda ;)

      Usuń
  7. Koniecznie się później nimi pochwal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...weź pokaż w rodzinie, że coś potrafisz to wykorzystają ciebie na maksa...

    ...a słitfocie będą... :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie pokaż wszystkie kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko nie zapomni te swoje cuda tu pokazać
    O przydatny kurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaże ;)
      przydatny,więc dlatego uznałam,że warto skorzystać.

      Usuń
    2. to już się doczekać nie mogę :)
      trzeba korzystać- jak ma się możliwość

      Usuń
    3. Zwłaszcza że mam dużo czasu wolnego ;-)

      Usuń
  11. Ja ostatnio robiłam z pierwszej pomocy, wiem wiem...nie ta branża zupełnie, ale...powiedziałam sobie, że wszystko w zyciu być może :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałyby się jeszcze zyski z tego bukieciarstwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To mam nadzieję, że pokażesz te bukiety i stroiki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie to bukiety w doniczkach z kwiatów sztucznych ;-)

      Usuń
  14. Zazdroszczę:) Lubię sama wykonywać takie stroiki, ale jedyne, co mi pozostaje to wiedza znaleziona w Internecie.
    A co do kursu, to nie byłam na takim, ale miałam w szkole przedmiot oprogramowanie biurowe i wydaje mi się, że na tym kursie będzie to samo - obsługa worda, arkusza kalkulacyjnego, baz danych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma co zazdrościć, to wcale nie jest takie trudne. Ja zrobiłam spontanicznie ten kurs i nie żałuje przynajmniej mam technika. Wystarczą chęć i pomysłowość i można zrobić wcale nie gorszy bukiet od moich ;)

      Usuń
  15. O, nie wiedziałam, że jesteś florystką. :) Moja ciocia ma kwiaciarnię i zawszę zachwycam się jej bukietami.Z resztą... Ja się ogólnie zachwycam tym, co ludzie potrafią wyczarować z kwiatów. :)
    Super, że dostałaś ten telefon. Pewnie, każdy papierek do CV się przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej branży,że tak powiem trzeba mieć głowę na karku, pomysłowość, kreatywność chęci i można wyczarować cuda z kwiatów :)
      też się ucieszyłam :)

      Usuń
    2. O tak. Bo wiadomo, że oklepany bukiecik każdy potrafi zrobić. Ale już mega wymyślnie ozdobiony - to jest coś.
      To skończyłaś jakąś szkołę w tym kierunku? Czy robiłaś kursy?

      Usuń
    3. roczna szkoła policealna kierunek: florystyka.

      Usuń
  16. Wystarczy raz się czymś pochwalić a potem leci lawina :P u mnie tak było z kupnem samochodu - i nagle wszystkich muszę zawozić czy podwozić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To zawsze dodatkowy plus w cv :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgubiłaś się? Twój komentarz powyżej jest :-)

      Usuń
  18. Papierki są potrzebne. Potem jest co wpisać w CV :-)

    A umiejętności zawsze się mogą przydać! ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli masz takie możliwości robienia tych wiązanek to czemu nie :)
    Dobry i kurs niż nic :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Udziału w tego typu kursie nie brałam, ale myślę, że warto skoro jest propozycja:)

    OdpowiedzUsuń


Łączna liczba wyświetleń